NABAVKA

Uz EcoOne Nabavka pronađite nove načine za uštedu tako što ćete optimizovati celokupni proces nabavke – od planiranja i kreiranja narudžbenice do izbora dobavljača, fakturisanja i plaćanja.

Uz pomoć funkcionalnosti ovog modula obezbedili smo efikasno upravljanje narudžbama, ugovorima, zahtevima, ponudama i planovima. Pored toga što objedinjuje spisak dobavljača, daje uvid o učinku svakog dobavljača i omogućava analizu poručenih sredstava. Sve evidencije unutar modula izveštajno su podržane.

BENEFITI

  • Optimizacija celokupnog procesa nabavki
  • Detaljna analiza celokupnog procesa nabavki u toku poslovne godine
  • Integrisanost modula nabavki sa drugim komplementarnim modulima sistema
  • Održavanje baze podataka dobavljača
  • Pravovremeno praćenje svih narudžbi
  • Konzistentnost izveštaja u različitom vremenskom trenutku kreiranja
  • Kontinuirano praćenje ugovora zaključenih sa dobavljačima i pravovremena reakcija na tržišne promjene
  • Kreiranje PDV prijave

FUNKCIONALNOSTI

  • Omogućava planiranje nabavke po različitim vremenskim intervalima: godišnje, kvartalno, mesečno, sedmično i periodično. Definisanje plana je omogućeno za robe i usluge.
  • Logička podela plana: godišnji, kvartalni, mesečni, periodični i sedmični.
  • Kreiranje ponuda prema dobavljaču, štampanje ponude, brzi unos cena ponude.
  • Evidentiranje zahteva za nabavku u vidu trebovanja materijala ili usluga.
  • Evidentiranje i praćenje realizacije ugovora.
  • Generisanje narudžbenica iz ugovora, zahteva i plana.

IZVEŠTAJI

  • Zahtev za ponudu
  • Zahtev za nabavku
  • Narudžba
  • Kontrola realizacije ugovora
  • Kontrola realizacije narudžbe/ca

MODULI