EcoOne Standard pack

Namenjen je malim i srednjim preduzećima koja odgovornost za finansijski deo poslovanja prenose na knjigovodstvene agencije.

Paket sadrži neophodne funkcionalnosti u skladu sa potrebama poslovanja malih i srednjih preduzeća. Obezbeđuje uvid u sve poslovne događaje, uz usklađenost sa aktuelnim zakonskim propisima.

  • Uz jasno definisane šifarnike i detaljnu evidenciju radnika, obezbedićete kvalitetno upravljanje ljudskim resursima preduzeća kao neophodan preduslov za poslovni uspeh.
  • Pregled portfolija osnovnih sredstava i njihove alokacije unutar preduzeća sastavne su funkcionalnosti našeg sistema.
  • Rešenje omogućava vođenje evidencija prometa artikala prema organizacionim celinama - skladišnim objektima, kroz kreiranje različitih vrsta dokumenata, obezbeđujući materijalnu i skladišnu funkcionalnost. Omogućeno je evidentiranje relevantnih podataka u vezi sa dobavljačima, cenovnicima i katalozima artikala. Kreiranje PDV prijave i kontrola PDV-a u različitim poreskim periodima.
  • Kroz automatizovan proces obrade putnih naloga i vođenjem računa o direktnim i indirektnim troškovima, koji nastaju u ovom segmentu, EcoOne servis će poslovanje učiniti bržim i jednostavnijim.
  • Naš servis daje jednostavnu i preglednu evidenciju ulazno/izlazne dokumentacije.

+skladišni prostor po korisniku 500MB


Jednokratni paket za organizaciju bez naknade:
SERVICE DESK: 30min
ONLINE OBUKA: 45min
BACK UP jednom godišnje (na zahtev korisnika): USB

13,80€

mesečno
po korisniku

Sistem izveštavanja

30+ izveštaja

Skladišni prostor

500 MB po korisniku

Godišnji back up podataka

USB

Jednokratni paket za organizaciju

Service Desk (obračun na 10 min): 30min

Obuka - Online: 45min