Namenjen je malim i srednjim preduzećima koja odgovornost za finansijski deo poslovanja prenose na knjigovodstvene agencije.
Paket sadrži neophodne funkcionalnosti u skladu sa potrebama poslovanja malih i srednjih preduzeća. Obezbeđuje uvid u sve poslovne događaje, uz usklađenost sa aktuelnim zakonskim propisima.
- Uz jasno definisane šifarnike i detaljnu evidenciju radnika, obezbedićete kvalitetno upravljanje ljudskim resursima preduzeća kao neophodan preduslov za poslovni uspeh.
- Pregled portfolija osnovnih sredstava i njihove alokacije unutar preduzeća sastavne su funkcionalnosti našeg sistema.
- Rešenje omogućava vođenje evidencija prometa artikala prema organizacionim celinama - skladišnim objektima, kroz kreiranje različitih vrsta dokumenata, obezbeđujući materijalnu i skladišnu funkcionalnost. Omogućeno je evidentiranje relevantnih podataka u vezi sa dobavljačima, cenovnicima i katalozima artikala. Kreiranje PDV prijave i kontrola PDV-a u različitim poreskim periodima.
- Kroz automatizovan proces obrade putnih naloga i vođenjem računa o direktnim i indirektnim troškovima, koji nastaju u ovom segmentu, EcoOne servis će poslovanje učiniti bržim i jednostavnijim.
- Naš servis daje jednostavnu i preglednu evidenciju ulazno/izlazne dokumentacije.