EcoOne servis predstavlja poslovno softversko rešenje ERP klase koje omogućava integraciju poslovnih procesa preduzeća i njihovo efikasno upravljanje. Servis je podeljen u softverske pakete koji odgovaraju specifičnim potrebama preduzeća zavisno od njihove veličine i privredne grane u kojoj posluju uz puno uvažavanje pozicioniranosti finansijske funkcije unutar njihove organizacije.
Funkcionalnosti su grupisane prema srodnosti i podeljene u grupe:
Upravljanje finansijama
EcoOne Finansije su jedna od osnovnih poluga za kontinuirano funkcionisanje preduzeća, od izvršenja njenih zadataka često zavisi izvršenje i ostalih poslovnih procesa unutar preduzeća. Kroz naš set modula obezbedićete usklađivanje dinamike priliva i odliva novčanih sredstava, te regulisanje novčanih tokova i praćenje finansijskih odnosa. Naš sistem omogućava generisanje finansijskih izveštaja i u potpunosti će zaokružiti vaše potrebe vođenja preduzeća u finansijskom smislu.
Upravljanje ljudskim resursima
EcoOne Ljudski resursi predstavljaju ključni element u stvaranju dodatnih vrednosti preduzeća. EcoOne će vam pomoći da pretvorite znanja u komparativnu prednost te dodatnu pažnju posvetite intelektualnom kapitalu vaše kompanije. Različiti setovi naših funkcionalnosti kreiranih na osnovu dugogodišnjeg iskustva obezbediće kvalitetno upravljanje ljudskim resursima vašeg preduzeća kao neophodnog preduslova za poslovni uspeh.
Robno materijalno
EcoOne Robno materijalno knjigovodstvo pruža mogućnosti za definisanje normativa i izradu radnih naloga kojima se evidentira količina gotovih proizvoda. Detaljni prikazi promene stanja materijala, kao i svih vrsta ulaznih i izlaznih faktura samo su neke od funkcionalnosti našeg sistema. EcoOne će vam omogućiti efikasno upravljanje sistemom nabavki, detaljno praćenje podataka o svakoj kupovini i dugovanju, kao i evidentiranje svih relevantnih podataka u vezi sa dobavljačima, cenovnicima i katalozima artikala.
Vozila i putni nalozi
EcoOne putni nalozi omogućiće praćenje trenutnog stanja i evidentiranje promena na svim osnovnim sredstvima u vašem preduzeću koja pripadaju kategoriji vozila. Evidencija i praćenje troškova vezanih za vozila i službena putovanja, a posebno upravljanje ovim troškovima, predstavlja izazov sa kojim se preduzeća svakodnevno susreću. Kroz automatizovan proces obrade putnih naloga i vođenjem računa o direktnim i indirektnim troškovima, koji nastaju u ovom segmentu, naš sistem će učiniti vaše poslovanje bržim i jednostavnijim. Takođe, kroz evidenciju o servisima vozila, proteklim kvarovima, alarmiranju o isteku registracija i osiguranju, EcoOne će sigurnost i administrativne zahteve kompanije podići na viši nivo.
Dokumenti
Papirni dokumenti su još uvek najvažniji izvor informacija u preduzećima. Potraga za podacima iz tako arhiviranih dokumenata je težak i dugotrajan posao. Smanjenjem administracije i troškova skladištenja, „kancelarija bez papira“ povećava učinkovitost brzim unosom i pronalaženjem dokumenata, te nudi kontrolisan pristup dokumentima u skladu sa korisničkim ovlašćenjima. Sistem jednostavnog unosa i praćenja ulazne i izlazne dokumentacije preduzeća.
Upravljanje Finansijama
standard pack
enterprise pack
standard pack
enterprise pack
standard pack
enterprise pack
standard pack
enterprise pack
standard pack
enterprise pack
standard pack
enterprise pack
Upravljanje Ljudskim resursima
standard pack
enterprise pack
standard pack
enterprise pack
Robno materijalno
standard pack
enterprise pack
standard pack
enterprise pack
standard pack
enterprise pack
standard pack
enterprise pack
Vozila i putni nalozi
standard pack
enterprise pack
standard pack
enterprise pack
Dokumenti
standard pack
enterprise pack